Thursday, December 2, 2010

convocation + birthday part 1

assalamualaikum

hehe, baru je kj arini..mn xnya amik cuti konvo sapai 2 hari..nk lebih2 je kan..haha..
officially i'm an alumni & already 21 years
wah, nak jugak tuh!

alhamdulillah, semuanya berjalan lancar dan diberkati olehNya
aminnnn, bersyukur sgt2 kepadaMu ya Allah..
saya dapat banyak kejutan, 
hari itu memberi seribu kenangan
gembira yg amat sangat sapai mengalirkan air mata
lagi2 convo jatuh pada hari lahirku sendiri
super duper happiness yg saya dapat
aminnnn sgt, alhamdulillah...

so, xnak ckp bnyk, biar gambar berkata2 semuanya
segala perasaan terpancar di setiap gambar saya

Photobucket

pada hari itu saya berkurung hitam dan bertudung merah
hahaha,waktu ni muka saya sebelum berpeluh, saksikan sebentar nnt..haha

Photobucket

my clasmates

Photobucket

orang yg banyak menyokong, mendidik, menjaga, menyayangi saya
abah dgn mak
terima kasih atas segala2nya

Photobucket

k.ngah juga datang hari tu..sanggp woo aik cuti untuk sy, teman saya
ngah, pndai eh komplot gan incik hanif
t part 2 saya cter dia komplot ape..haha

Photobucket

hehe, see the muka.ouch, terukk


Photobucket


sayang mak sangat

xpat upload banyak, internet mengong..sabar jelar..
t orang cter lagi tuk next entry kay
got to go, kj berlambak
mklumlah cuti 2 hari, mn xnya..haha..

pupye dear readers..







24 comments:

  1. congrate + comel comel comel. hihihihi

    ReplyDelete
  2. nurul :

    uhuuuu, thanx syg!!!sgt2 penat!

    ReplyDelete
  3. tahniah MarelFira n also happy belated birthday..
    salam kenal;-)

    ReplyDelete
  4. marel, kak ngah awk tggi jugak ye..hehe

    ReplyDelete
  5. cantik nye baju konvo.. =)
    hihihi... congrte!!

    ReplyDelete
  6. congratz marel...
    hari tu lgsung xnampak kau dow...
    baru igt nak bergambar3...
    nampak kau kat skrin je... hahha

    ReplyDelete
  7. Double congrats tuk fira musyuk...hihi

    ReplyDelete
  8. din cma :

    thanx dear..salam perkenalan juga!

    ReplyDelete
  9. yana :

    eheee, ye syg..dia sgt tinggi ok..mcm model!

    ReplyDelete
  10. puan dot :

    baju konvo yg mn satu tu?eheee, jubah je??eheee
    thanx sis chantik!

    ReplyDelete
  11. ain :

    yelah weh, aku pn xnpk ko..ko main sorok2 yer..eheee..btw, thanx

    ReplyDelete
  12. kak deq :

    wah, terima kasih kakak cantik!

    ReplyDelete
  13. kamu memang layak di sayangi..ehi..ehi..
    saya hanya menurut perintah di sana ya..cikgu kata''sepakat membawa berkat''..hihi

    salam sayang kak Der

    ReplyDelete
  14. syikin-hui ma cik..congrates!!!!

    ReplyDelete
  15. syikin :

    hehe, lama dia xkomen yer..ingat da xnak jenguk sni da

    ReplyDelete
  16. marel! CONGRATS!!! =)
    so happy for you...

    ReplyDelete
  17. wahh ! congratss kaka :P
    cantik gamba tuh ! :)

    ReplyDelete
  18. leya :

    thanx dear leya..npe lama xupdate blog wuuu

    ReplyDelete
  19. diq wani :

    thanx syg...gmbr mn tu cantk,ehehee,,

    ReplyDelete
  20. congrats dear.. kamu sgt chantek + sgt tinggi

    ReplyDelete
  21. sis amy :

    thanx kakak...ne ne antik wooo,muka berkilat sungguh ni..ehee

    ReplyDelete