Monday, June 7, 2010

sangat2 rindu *__*

thanx to Allah, marel masih di bumi mu ini..menanti sesuatu yang bakal merubah segala2nya..miz wanna do everything.make myself buzy wif all those things, really want to make it!da duk lama kat umah nih, sgt2 rndu gan uitm segamat.,kesibukan dgn pljrn, aktiviti, jln2, kwn2..hurm bestnyer..MIZ SEGAMAT wahhh...


marelfira mahamud feels so lonely rite now






n someone i really miz her soooo much,,,,my luvly roomate ever

AIN NURASYIKIN BT MASLIHAN




dia 'gege' marel
dia peneman marel tido
dia sllu beli marel food
dia sllu teman g toilet
dia sllu bercerita kat marel
dia sllu mnja2 gan marel
dia yang pnggl nm marelfira (nm penuh tuh)
dia sllu membebel kat marel
dia tempat marel kongsi shampoo, celak, cream, baju, seluar, tudung, beg
dia yg sllu tmn marel solat, mengaji bersama dia
dia tempat marel kongsi segalanya
dia segalanya untuk marel

seriously, marel sangat2 xboleh lupakan dia, sepanjang kami duduk bersama,kitaorang xpnh bergaduh, bermasam muka, terasa hati, meninggikan suara..kami mmg xleh berpisah..even da g cls pun, hati ni mst sgt rsau, yealr takut pape jd kat dia..kdg2 ni marel sllu kena tngglkan, almklumlah dia sllu kua gan bf tersyg dia MAHFUZ BIN AHMAD.eceh, ingat tuh..

n satu perkara yg jadi rutin harian dia, blik je dr cls if marel ade dlm blik, msk je blik dia mst akan tny marel da mkn ke belum.hehe..mn xnya, dia mmg tau marel sllu sgt lapar.dia mmg da tau da tabiat marel nih..makan kena ikut time..itu yg membuat lagi bertambah syg kat dia..

nak wat cne, nk jumpa kami ni duk jauh..dia duk segamat, marel duk selangor..mntk2la dia smbg deg nnt kat shah alam, ley marel sllu amik dia..

sayang, bilerla boleh jumpa, mak n k.ngh pun rindu sangat sama kamu...


our frienship will never end, dear..




OMG, really miz this room..ni la blik marel, merah bukan..hee..blik ni bnyk mencipta kenangan kami bersama..


the lastly, if kamu da bc entry..saya buat khas untuk awk..ikhlas dr hati saya

remember, kenangan waktu kita belajar mmg xpat dilupakan n mmg xpat digantikan gan kenagan yg lain..PERCAYALAH..

truly say's
marelfira mahamud

9 comments:

  1. marel..sy lg like ini...aha...thanks a lot..really miz u..mak n k.ngah...tp pic itu kamo dapat dr mana??hahahha...sy ta pena tau kamu ade pic itu..rindu kat 'gege' ke sy..hehehe..

    ReplyDelete
  2. syg, mestilah rndu lebih kat kamu..gege sy rndu gak..rndu nk baling2..heheheee...

    amik dr hp kamu la, lpla tuh..

    muah syg!

    ReplyDelete
  3. amboi2,,rindukan kngn kat uitm segamat..
    huhuhu
    ate pown..
    aten windu nk bertembung ngn marel pastu usuk perut mael..
    hehe

    ReplyDelete
  4. cik ateen : msetilah rndu, org tu an duk kat segamat jgk..hee

    jht tau, jgn2 usap2..kantoi perut i bun bun tau..HEEEE

    ReplyDelete